© Copyright Virserums sportfiskeklubb 2002-2024

Medlemsinformation!

Hur blir jag medlem i VSFK?

Om du vill bli medlem i VSFK kontaktar du nÃ¥gon i styrelsen eller betalar in medlemsavgiften till: Virserums Sportfiskeklubb Bankgironummer: 5467-4205 Skriv namn och adress och telnr, samt gärna E-postadress och mobilnummer om du har, till dig som avgiften avser. Medlemskort skickas ut sÃ¥ fort avgift är bokförd Medlemsavgifter 2024 och framÃ¥t Senior 150 kr Junior* 100 kr Pensionär 100 kr Familj** 250 kr * upp till 17 Ã¥r  ** Gäller 2 personer över 17 Ã¥r och obegränsat antal yngre inom samma familj som är boende pÃ¥ samma adress.

Stadgar VSFK

Här kan du läsa föreningen stadgar.

Medlemsförmåner!

Mot uppvisande av medlemskort: - Gäller gratis fiske* i sjön Ã…nglegöl (dock ej karpfske/bottenmete i Ã…nglegöl) - FÃ¥r ni hyra bÃ¥t **(i mÃ¥n av tillgÃ¥ng) i Virserumssjön för endast 80:-/dygn - Har Ni möjlighet att köpa Ã¥rskort i Lysegöl (gäller 1/5-31/3) max 2 fiskar/dygn eller max 8 fiskar/kalendermÃ¥nad - Har ni möjlighet att köpa Ã¥rskort för karpfiske i Ã…nglegöl, läs mer pÃ¥ www.Ã¥nglegöl.se - FÃ¥r ni delta i klubbmästerskap & övriga medlemsaktiviteter - FÃ¥r ni möjlighet att vara med och försöka slÃ¥ klubbens rekordfiskar * medlemskortet gäller som fiskekort  ** Nycklar hämtas och lämnas pÃ¥ Gulf-macken i Virserum.

Klubblokal

Vår klubblokal ligger i källarplanet på Bastugatan 4B (mitteningången) Här kan ni när vi har öppet läsa fisketidningar, göra egna fiskegrejer mm.

Virserums Sportfiske Klubb